מסורי שרשרת חשמליים "סינים" וחיצוצים: מה הם שווים?

דיונים מדעיים כלליים. מצגות של טכנולוגיות חדשות (שאינן קשורות ישירות לאנרגיות מתחדשות או לדלקים ביולוגיים או לנושאים אחרים שפותחו בתת-ענפים אחרים) forums).
אישי de l'Utilisateur
GuyGadeboisTheBack
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 15027
כתובת: 10/12/20, 20:52
מיקום: 04
x 4393

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב GuyGadeboisTheBack » 10/04/24, 00:38

1 x
כריסטוף
מנחה
מנחה
הודעות: 79432
כתובת: 10/02/03, 14:06
מיקום: כוכב Serre
x 11089

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב כריסטוף » 10/04/24, 01:47

Remundo כתב:l'énergie déployable par des bras est de l'ordre de 100W pendant quelques minutes avant d'avoir de bonnes crampes, ce qui fait 20 Wh environ .



Des bras…ca veut dire 50W par bras…

Indurain était le premier cycliste a developper et tenir 1cv…personne je faisais 350W en pointe quelques secondes en rameur…c’est à dire quasi tous les muscles qui travaillent…
1 x
אישי de l'Utilisateur
Remundo
מנחה
מנחה
הודעות: 16233
כתובת: 15/10/07, 16:05
מיקום: קלרמונט פראנד
x 5274

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב Remundo » 10/04/24, 08:17

הייתי אופטימי בכוונה לגבי עוצמת הזרועות... למעשה 50W זה יותר סביר, אבל זה לא משנה את סדרי הגודל בצורה אדירה.

אתה יכול לקרוא את זה לזכרון: http://sycomoreen.free.fr/syco_annonces ... l#31052018
0 x
תמונה
אחמד
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 12309
כתובת: 25/02/08, 18:54
מיקום: בורגונדי
x 2970

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב אחמד » 10/04/24, 10:50

Concernant les serpes, il en a existé de toutes tailles, avec des formes diverses, selon les besoins. Du moins à l'époque où les taillandiers locaux fabriquaient ces outils de façon artisanale. Jeune adolescent, j'avais retapé une serpe très légère que j'utilise à nouveau pour des raisons symétriques, mais inverses... :גָלִיל:
Plutôt que de raisonner en terme d'énergie, il vaudrait mieux évaluer les performances de ces outils manuels en fonction de l'habileté de l'opérateur à les manier. En effet, leur capacité est étroitement liée à un savoir faire dont dispense en grande partie les outillages motorisés dont la puissance en exonère l'opérateur, d'où une grande partie de leur succès.
2 x
"מעל לכל, אל תאמין למה שאני אומר לך."
אישי de l'Utilisateur
מאקרו
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 6534
כתובת: 04/12/08, 14:34
x 1648

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב מאקרו » 10/04/24, 11:14

חוט כבד יותר שנזרק במהירות כמו קלה נותן פי שניים יותר אנרגיה ברגע הפגיעה בענף, לזרוק אותו מהר יותר זה אפילו טוב יותר
0 x
הדבר היחיד בטוח בעתיד. זה כי ייתכנו סיכוי שזה תואם את הציפיות שלנו ...
אחמד
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 12309
כתובת: 25/02/08, 18:54
מיקום: בורגונדי
x 2970

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב אחמד » 10/04/24, 11:36

אני יודע, עדיין צריך להיות לך את היכולת!
יש מה שרצוי ויש מה שאפשר... : אופס:
1 x
"מעל לכל, אל תאמין למה שאני אומר לך."
izentrop
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 13743
כתובת: 17/03/14, 23:42
מיקום: פיקרדי
x 1529
צור:

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב izentrop » 10/04/24, 15:20

זה לא טועה : Mrgreen: תמונה
1 x
אישי de l'Utilisateur
GuyGadeboisTheBack
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 15027
כתובת: 10/12/20, 20:52
מיקום: 04
x 4393

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב GuyGadeboisTheBack » 10/04/24, 17:21

אחמד כתב:Concernant les serpes, il en a existé de toutes tailles, avec des formes diverses, selon les besoins. Du moins à l'époque où les taillandiers locaux fabriquaient ces outils de façon artisanale. Jeune adolescent, j'avais retapé une serpe très légère que j'utilise à nouveau pour des raisons symétriques, mais inverses... :גָלִיל:
Plutôt que de raisonner en terme d'énergie, il vaudrait mieux évaluer les performances de ces outils manuels en fonction de l'habileté de l'opérateur à les manier. En effet, leur capacité est étroitement liée à un savoir faire dont dispense en grande partie les outillages motorisés dont la puissance en exonère l'opérateur, d'où une grande partie de leur succès.

L'habileté à les manier, leur poids, leurs qualités intrinsèques, leur usage spécifique, le type d'élagage (ou de travail), le type de bois (sec, frais), l'essence du bois, la santé de l'opérateur, bref, tout un tas de paramètres "négligés" par ceux qui se régalent de chiffres et de raisonnements abstraits mais qui te prennent de haut.
1 x
אישי de l'Utilisateur
מאקרו
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 6534
כתובת: 04/12/08, 14:34
x 1648

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב מאקרו » 10/04/24, 17:40

אחמד כתב:אני יודע, עדיין צריך להיות לך את היכולת!
יש מה שרצוי ויש מה שאפשר... : אופס:


Je vais me payer une serpe plus lourde comme mon vieux avait visiblement la "paris" de chez Leborgne pese 880 grammes soit quasiment le double de la mienne .
Ma maladie me fait souffrir sur les travaux a "chocs" et vibrations donc moins tapes de fois mieux je me porte
0 x
הדבר היחיד בטוח בעתיד. זה כי ייתכנו סיכוי שזה תואם את הציפיות שלנו ...
אישי de l'Utilisateur
מאקרו
מומחה Econologue
מומחה Econologue
הודעות: 6534
כתובת: 04/12/08, 14:34
x 1648

Re: מסורי שרשרת חשמליים "סיניים" וחיצוצים: מה הם שווים?




נָקוּב מאקרו » 10/04/24, 17:44

כריסטוף כתב: עשיתי 350W בשיא לכמה שניות בחותר...כלומר כמעט כל השרירים שעובדים...


בחינוך מחדש לאחר שתי ניתוחי המותן שלי נאלצתי לעשות 100W במשך 10 דקות על החותרת ו-70 למשך 10 דקות על האופניים... המגבת הייתה ספוגה היטב : גביני: : גביני:
0 x
הדבר היחיד בטוח בעתיד. זה כי ייתכנו סיכוי שזה תואם את הציפיות שלנו ...

חזרה ל "מדע וטכנולוגיה"

מי מחובר?

משתמשים הגולשים זה forum : אין משתמשים רשומים ואורחים 87